30 червня 2020 року відбулося ЗНО з української мови та літератури. Це тестування здавали всі учасники, що пробують поступити до вишів в цьому році.
Я вперше брав участь в ЗНО в якості старшого інструктора.
Трошки поділюся враженнями.
Спочатку була підготовча робота. Ще в березні пройшов навчання по функціоналу старшого інструктора та інструктора під час ЗНО. Потім в школі ретельно пропрацював разом з іншими колегами технологічну карту старшого інструктора та майже годину всі задавали питання: а що робити, якщо.....
Як відомо, спочатку планувалося, що буде пробне ЗНО як певне "тренування". Але його перевели в онлайн формат. Отже, сьогодні була "прем'єра".
Перш за все хочу відмітити високу організацію пункту тестування в #СЗШ201 . Я знаю, яка велика робота по підготовці пункту тестування була проведена до пробного ЗНО, яке лише за два дні до проведення перевели в онлайн, і зараз, перед ЗНО з української мови і літератури.
Щоб ви розуміли, вся територія школи, яка не задіяна в проведенні ЗНО, повинна бути огороджена і маркована, всі приміщення, що не використовуються, опломбовані, скрізь потрібно було повісити вказівники, де що знаходиться. В кожній аудиторії потрібно було розставити парти так, щоб забезпечити соціальну відстань між учасниками, що визначена МОЗ, не менше 1,2 метри.
Біля санітарних кімнат - дезиінфектори та паперові рушники. Біля кожного кабінету, де проходило тестування (а їх було 16), також були дезінфектори.
В пункті тестування чергували два медичних робітника, які вимірювали на вході всім (і учасникам, і інструкторам, і старшим інструкторам, і черговим) температуру.
Тобто організація була на високому рівні як з боку адміністрації СЗШ 201 м.Києва, так і з боку Київського регіонального центру оцінювання якості знань.
Прибув до пункту тестування о 9.00. Спочатку було проведено жеребкування, яке визначило, в якій аудиторії будуть працювати старший інструктор та інструктор. Тобто я не знав, в якому кабінеті та з ким буду працювати. Вчителі української філології в проведенні цього ЗНО участі не брали (так відповідно робиться і по всіх інших предметах).
Потім працював згідно з технологічною картою, де було чітко розписано, що, хто, як і коли робить. Вся процедура повинна бути чітко дотримана, щоб не було скарг з боку учасників ЗНО і щоб не поставити під сумнів свою профздатність.
О 10.50 допуск учасників до пункту проведення ЗНО був припинений. В 11.00 розпочалось тестування.
Потрібно було перевірити правильність розсадки учасників (а у кожного було закріплене місце в аудиторії), детально розповісти про права та обов'язки учасника ЗНО, роздати бланки відповідей, прикріпити на них наліпки з штрих-кодами, роздати тестові зошити. Паралельно потрібно було заповнювати аудиторний протокол з фіксацією певних основних дій та часу іх виконання. Тобто саму роботу учасники почали лише об 11.35.
У мене в кабінеті було 15 учасників - 6 хлопців та 9 дівчат. Всі були в масках, час прибуття кожного до пункту тестування був розписаний з 9.50 до 10.45.
Робота ЗНО з української мови та літератури тривала 3 години. Перший учасник здав роботу через 1,5 години після початку роботи, за 30 хвилин до кінця тестування в кабінеті було лише три учасники. Чи то робота не складна, чи то учасники добре підготувалися. А може і те, і інше разом.
До речі, перші п'ять робіт здали хлопці, дівчата більше працювали (це просто факт без всіляких натяків).
Звичайно, хвилювався, щоб все було дотримано, щоб не було ексцесів та форсмажорів (достатньо їх було за останній час).
Сподіваюсь, що і в інших пунктах тестування в Україні все було організовано та проведено так же, як і в пункті тестування в СЗШ№201.
|